Αν και η εταιρεία μας καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε κάθε είδος να παραδοθεί στον πελάτη σε άριστη κατάσταση, σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττώματος στο προϊόν ο πελάτης παρακαλείται να επικοινωνήσει με την εταιρεία άμεσα, εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, προκειμένου να δρομολογηθεί η επιστροφή και η αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος.
Σε περίπτωση αλλαγής γνώμης του πελάτη και επιθυμίας επιστροφής των προϊόντων, πρέπει εντός τριών (3) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής να μας ενημερώσει και να αποστείλει την παραγγελία στο κατάστημά μας στην αρχική της συσκευασία χωρίς τα προϊόντα να έχουν χρησιμοποιηθεί. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.
Τα χαρτοκιβώτια, λόγω της ευαίσθητης φύσης τους, δεν επιστρέφονται.
Για να γίνει δεκτή η επιστροφή θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο).