Συχνές Ερωτήσεις
Η ομάδα μας είναι πάντα εδώ για να βοηθήσει.
Συχνά Ερωτήματα σχετικά με τις Αγορές
Παραγγελίες και Αποστολές
Η παραγγελία σας συνήθως παραδίδεται μέσα σε 1 έως 5 εργάσιμες ημέρες. Ο χρόνος παράδοσης μπορεί να διαφέρει ανάλογα με την τοποθεσία σας και τον όγκο των προϊόντων.
Για να δημιουργήσετε λογαριασμό, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
- Κάντε κλικ στο κουμπί “Εγγραφή” ή “Δημιουργία λογαριασμού”.
- Συμπληρώστε τα απαιτούμενα στοιχεία, όπως όνομα, email και κωδικό πρόσβασης.
- Πατήστε “Υποβολή” ή “Εγγραφή”.
- Ελέγξτε το email σας για έναν σύνδεσμο επιβεβαίωσης και ακολουθήστε τις οδηγίες.
Εάν χρειάζεστε περαιτέρω βοήθεια, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.
Για να αλλάξετε τη διεύθυνση αποστολής σας, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
- Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας.
- Μεταβείτε στην ενότητα “Ο λογαριασμός μου” ή “Ρυθμίσεις”.
- Επιλέξτε “Διευθύνσεις” ή “Διεύθυνση αποστολής”.
- Επεξεργαστείτε την υπάρχουσα διεύθυνση ή προσθέστε μια νέα διεύθυνση.
- Αποθηκεύστε τις αλλαγές.
Για επιπλέον βοήθεια, παρακαλώ επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών.
Για να παρακολουθήσετε την κατάσταση της παραγγελίας σας, ακολουθήστε τα εξής βήματα:
- Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας.
- Μεταβείτε στην ενότητα “Οι παραγγελίες μου” ή “Ιστορικό παραγγελιών”.
- Βρείτε την παραγγελία που θέλετε να παρακολουθήσετε.
- Κάντε κλικ στον αριθμό παραγγελίας ή στο κουμπί “Παρακολούθηση” για να δείτε την τρέχουσα κατάσταση και πληροφορίες αποστολής.
Εάν χρειάζεστε περισσότερη βοήθεια, παρακαλώ επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών.
Όχι, δεν αποθηκεύουμε τις πληροφορίες της πιστωτικής σας κάρτας. Για κάθε αγορά, θα πρέπει να εισάγετε εκ νέου τα στοιχεία της κάρτας σας, εξασφαλίζοντας έτσι την ασφάλεια των δεδομένων σας.
Όχι, δεν επιβάλλουμε φόρο πωλήσεων. Στις τιμές συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ.
Λυπούμαστε, αλλά προς το παρόν, αποστέλλουμε μόνο στην Ελλάδα.
Εξαρτάται από την ποσότητα και τα μεγέθη των προϊόντων της εκάστοτε παραγγελίας. Για περισσότερες λεπτομέρειες, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών του καταστήματος.
Εάν χρειάζεται να αλλάξετε ένα προϊόν
Επιστροφές και αλλαγές
Αν και η εταιρεία μας καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε κάθε είδος να παραδοθεί στον πελάτη σε άριστη κατάσταση, σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττώματος στο προϊόν ο πελάτης παρακαλείται να επικοινωνήσει με την εταιρεία άμεσα, εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, προκειμένου να δρομολογηθεί η επιστροφή και η αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος.
Για να γίνει δεκτή η επιστροφή θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο).
Λυπούμαστε που λάβατε το λάθος αντικείμενο.Παρακαλώ επικοινωνήστε άμεσα με την εξυπηρέτηση πελατών μας για να διευθετήσουμε το θέμα. Θα χρειαστούμε πληροφορίες για την παραγγελία σας και το λανθασμένο προϊόν που λάβατε, ώστε να εξυπηρετήσουμε το αίτημά σας όσο το δυνατόν ταχύτερα.
Λυπούμαστε που η παραγγελία σας έφτασε κατεστραμμένη.Παρακαλώ επικοινωνήστε άμεσα με την εξυπηρέτηση πελατών μας, παρέχοντας λεπτομέρειες και φωτογραφίες της ζημιάς, ώστε να διευθετήσουμε το θέμα και να οργανώσουμε την αντικατάσταση ή επιστροφή του προϊόντος το συντομότερο δυνατό.
Παρακαλώ στείλτε την εγκεκριμένη επιστροφή σας στη διεύθυνση: Γλαύκου 60, Πάτρα, 26332. Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπεριλάβει τον αριθμό παραγγελίας και οποιαδήποτε σχετικά έγγραφα για την ταχύτερη επεξεργασία της επιστροφής σας. Εάν χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας.
Για να λάβετε υποστήριξη πελατών, μπορείτε να:
- Επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω τηλεφώνου: Καλέστε μας στο 2610 453 860.
- Στείλετε email: Στείλτε το αίτημά σας στο sales@ylikasyskeuasias.gr.
- Χρησιμοποιήσετε τη φόρμα επικοινωνίας: Συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας που βρίσκεται στη σελίδα “Επικοινωνία” του ιστότοπού μας.
Η ομάδα μας είναι έτοιμη να σας βοηθήσει με οποιοδήποτε ζήτημα ή απορία έχετε.
Εάν εισαγάγατε λανθασμένη διεύθυνση αποστολής, παρακαλούμε ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
- Επικοινωνήστε άμεσα με την εξυπηρέτηση πελατών μας: Καλέστε μας στο 2610 453 860 ή στείλτε email στο sales@ylikasyskeuasias.gr.
- Παρέχετε τις σωστές πληροφορίες: Δώστε μας την σωστή διεύθυνση αποστολής και τον αριθμό παραγγελίας σας.
- Γρήγορη ανταπόκριση: Προσπαθήστε να επικοινωνήσετε το συντομότερο δυνατό για να μπορέσουμε να διορθώσουμε τη διεύθυνση πριν αποσταλεί η παραγγελία σας.
Εάν η παραγγελία έχει ήδη αποσταλεί, η ομάδα μας θα προσπαθήσει να βρει την καλύτερη δυνατή λύση για εσάς.
Ναι, μπορείτε να αλλάξετε ή να ακυρώσετε μια παραγγελία μετά την υποβολή της, αρκεί να μην έχει ήδη επεξεργαστεί ή αποσταλεί. Για να το κάνετε αυτό:
- Επικοινωνήστε άμεσα με την εξυπηρέτηση πελατών: Καλέστε μας στο 2610 453 860 ή στείλτε email στο sales@ylikasyskeuasias.gr
- Παρέχετε τις πληροφορίες της παραγγελίας: Δώστε μας τον αριθμό παραγγελίας σας και εξηγήστε τις αλλαγές που θέλετε να κάνετε ή αν θέλετε να την ακυρώσετε.
- Γρήγορη ανταπόκριση: Επικοινωνήστε το συντομότερο δυνατό για να αυξήσετε τις πιθανότητες να μπορέσουμε να επεξεργαστούμε το αίτημά σας πριν αποσταλεί η παραγγελία.
Η ομάδα μας θα σας ενημερώσει για τις διαθέσιμες επιλογές και θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να ικανοποιήσει το αίτημά σας.
Ναι, μπορείτε να προπαραγγείλετε ένα προϊόν που έχει εξαντληθεί, εφόσον προσφέρουμε αυτή την επιλογή. Για να το κάνετε αυτό:
- Επισκεφθείτε τη σελίδα του προϊόντος: Ελέγξτε αν υπάρχει η επιλογή για προπαραγγελία. Συνήθως θα υπάρχει ένα κουμπί “Προπαραγγελία” ή “Ειδοποίηση όταν είναι διαθέσιμο”.
- Συμπληρώστε τα στοιχεία σας: Αν υπάρχει η δυνατότητα προπαραγγελίας, εισάγετε τα στοιχεία σας και ολοκληρώστε τη διαδικασία όπως θα κάνατε με μια κανονική παραγγελία.
- Επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών: Αν δεν βλέπετε την επιλογή για προπαραγγελία, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών στο 2610 453 860 ή στο sales@ylikasyskeuasias.gr για να ζητήσετε πληροφορίες σχετικά με την προπαραγγελία του συγκεκριμένου προϊόντος.
Η ομάδα μας θα σας ενημερώσει για την διαθεσιμότητα και τους εκτιμώμενους χρόνους παράδοσης για τα προπαραγγελθέντα προϊόντα.